Czy Twoja strona firmowa jest nowoczesna?

Masz własną stronę internetową, która sygnowana jest Twoją marką? Nie masz pewności czy jest ona zgodna z aktualnymi standardami i obecnymi trendami w internecie? Poznaj elementy witryny, które muszą zwrócić Twoją uwagę przed tym jak zlecisz jej aktualizację profesjonalnej firmie takiej jak agencja marketingu internetowego 48 Media.

Czy strona wyświetla się poprawnie na urządzeniach mobilnych?

Urządzenia mobilne są obecnie niezwykle popularne do przeglądania stron internetowych. Początkowo sporym wyzwaniem było dostosowywanie skomplikowanych witryn do urządzeń posiadających mały ekran. Dzisiaj każda strona internetowa powinna występować w wygodnej do przeglądania wersji mobilnej. Smartfony i tablety stały się nieodzowną częścią naszego życia i są zwykle pod ręką. Za ich pomocą nie tylko szukamy informacji w internecie, ale również dokonujemy zakupów. Nic więc dziwnego, że należy zadbać o tak istotny w nowoczesnym świecie aspekt związany z mobilnością każdej nowoczesnej witryny w internecie.

Czy strona jest zoptymalizowana pod wyszukiwarkę Google?

Strona www powinna wyświetlać się pod określone hasła w wynikach wyszukiwania. Czasem potrzebna do tego celu jest odpowiednia optymalizacja SEO oraz pozycjonowanie. Istotną kwestią jest natomiast to czy firmowa witryna jest prawidłowo indeksowana przez wyszukiwarkę Google.

Czy masz dostęp do statystyk?

Aby skutecznie prognozować oraz analizować zachowania internautów na stronie firmowej dobrze jest mieć dostęp do szczegółowych statystyk obejmujących między innymi takie kwestie jak stopień odrzuceń, ilość odwiedzin z wyszukiwarki i innych witryn oraz przeciętną długość czasu jaką na witrynie spędza internauta. Jak łatwo się domyślić tego typu dane pozwalają odpowiednio wcześnie zareagować na zmianę zachowania użytkowników i pozwalają skuteczniej przeprowadzać mniejsze lub większe zmiany na samym portalu firmowym.

Czy treść strony jest aktualna?

Internauta oczekuje, że witryna firmy będzie zawierać aktualne informacje związane z jej działalnością. Oczywistą kwestią są dane kontaktowe takie jak numery telefonów, adres siedziby i inne tego typu informacje, które muszą odpowiadać rzeczywistości. To samo dotyczy zamieszczonych na stronie internetowej tekstów – jeśli wybrane artykuły nie są już aktualne to należy je usunąć lub zaktualizować, aby nie wprowadzały w błąd. Warto dodać, że w usłudze jaką jest tworzenie stron internetowych dla firm znajduje się również opcja związana z uzupełnieniem jej zawartości o profesjonalne teksty i artykuły.