Jak już informowaliśmy, od września wszystkim uczniom uczęszczającym do tarnowskich szkół podstawowych przysługują bezpłatne przejazdy komunikacją miejską. Jakie dokumenty upoważniają do darmowych przejazdów MPK?
Specjalny, bezpłatny bilet należy zakodować na Tarnowskiej Karcie Miejskiej na podstawie aktualnej legitymacji szkolnej. Z kolei aby otrzymać Tarnowską Kartę Miejską, należy złożyć wniosek o wydanie karty w Urzędzie Miasta Tarnowa przy ul. Nowej 4. Elektroniczną wersję dokumentu można pobrać TUTAJ.
Wypełniony wniosek musi złożyć rodzic lub opiekun prawny dziecka osobiście w siedzibie urzędu. Do wniosku należy dołączyć aktualne zdjęcie dziecka, okazać do wglądu aktualną legitymację szkolną oraz dokument potwierdzający tożsamość dziecka (dowód, paszport lub akt urodzenia). Następnie bezpłatne przejazdy należy „zakodować” na karcie. W tym celu należy udać się do punktów kasowych mieszczących się przy ul. Krakowskiej 42 oraz Brama Pilzneńska 3.
W związku z dużym zainteresowaniem czas oczekiwania na wydanie Tarnowskiej Karty Miejskiej wynosi obecnie minimum dwa tygodnie. Jeżeli uczeń nie posiada wgranego biletu na kartę miejską, we wrześniu darmowy przejazd będzie honorowany na podstawie legitymacji szkolnej.
Szczegółowe informacje o zasadach korzystania z biletów można uzyskać pod nr telefonów: 14 688 31 03 oraz 14 688 31 04.
(ww)