Ekipa programu „Pytanie na Śniadanie” gościła na Rynku w Tarnowie oraz w winnicy Uroczysko w Janowicach. Kręcenie promocyjnego materiału filmowego związane było z uzyskaniem przez markę EnoTarnowskie certyfikatu „Polskiej Marki Turystycznej”.
Tarnów był promowany jako miasto z przepiękną, renesansową starówką, z którego można zrobić bazę wypadową w region, najlepiej korzystając z rowerów i licznymi szlakami rowerowymi zwiedzać okolice, w tym winnice. W scenerii winnicy Uroczysko prowadząca Aleksandra Grysz przy współpracy z właścicielem winnicy Andrzejem Hausem przygotowywała natomiast kaczkę z śliwką suską sechlońską duszoną w winie (oczywiście z EnoTarnowskie) i puree z marchewką.
Program obejrzeć będzie można w piątek, 12 sierpnia w programie 2 Telewizji Polskiej w cyklu „Pytanie na śniadanie na lato - Odpoczywaj w Polsce", prezentowanym w porannym paśmie „Pytanie na śniadanie”. Materiał promocyjny został sfinansowany przez Polską Organizację Turystyczną, a pomocy organizacyjnej udzieliły Tarnowska Organizacja Turystyczna oraz Tarnowskie Centrum Informacji.
Zarządcą marki EnoTarnowskie jest Tarnowska Organizacja Turystyczna, której aktywnym członkiem jest miasto Tarnów.
(sm)
Fot. Jan Czaja, TOT