EnoTarnowskie znalazło się pośród czterech projektów, które zostały wybrane najlepszymi Polskimi Markami Turystycznymi. To zarówno duży prestiż dla Tarnowa i regionu, jak i dalsze możliwości rozwoju.
Projekt Polskie Marki Turystyczne popularyzuje miejsca, które warto odwiedzić w Polsce. Za zadanie ma stworzyć swojego rodzaju katalog najatrakcyjniejszych miejsc, które są profesjonalnie zarządzane i promowane. Wyróżnienia w tej kategorii to zarówno duży prestiż, jak i promocja oraz dodatkowe punkty przy konkursach ministerialnych.
EnoTarnowskie znalazło się w gronie nagrodzonych laureatów wraz z Jurą Krakowsko-Częstochowską, Łodzią i Poznaniem. Certyfikaty wręczyli 7 marca w Kielcach Andrzej Gut-Mostowy, sekretarz stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki oraz Anna Salamończyk-Mochel, prezes Polskiej Organizacji Turystycznej.
Przypomnijmy, że EnoTarnowskie, zarządzane przez Tarnowską Organizację Turystyczną, zrzesza winnice, jednostki samorządu oraz lokalnych producentów i agroturystykę z całego regionu tarnowskiego w ramach promocji winiarstwa oraz tradycji z nim związanej poprzez wspólną markę. To także cykliczne imprezy, różne spotkania, warsztaty, udział w targach turystycznych. Szczegółowe informacje można znaleźć tutaj.
Projekt Polskie Marki Turystyczne został opracowany przez Ministerstwo Sportu i Turystyki we współpracy z Polską Organizacją Turystyczną.
(mt)
fot. pot.gov.pl