Strategia marki i komunikacji pozwala określić cechy marki, dogłębnie poznać klientów i partnerów, a także dobrać odpowiedni styl przekazu i promocji oraz kanały i narzędzia. To jednorazowy wysiłek, który – o ile zostanie odpowiednio wdrożony – przyniesie efekt w postaci umocnienia pozycji marki na rynku i stabilnego planu działań komunikacyjnych.

 

Jak ważne są to działania i jak skutecznie je wdrażać, w najnowszym odcinku cyklu "Cyfrowe Poniedziałki" przedstawia Krzysztof Pietrek - analityk marki, strateg komunikacji marki, designer, fotograf.

 

Odcinek dostępny na kanale YouTube "Biznes w Tarnowie":

https://youtu.be/jdn4s0qfOfc

 

Wszystkie dotychczasowe szkolenia z cyklu "Cyfrowe poniedziałki" oraz tematyka zaplanowanych odcinków na podstronie: "Cyfrowe Poniedziałki"


Dodaj komentarz
Komentarze nie odnoszące się bezpośrednio do treści artykułu, obraźliwe, nieprawdziwe oraz niezgodne z prawem, reklamowe publikowane bez zgody wydawcy mogą zostać usunięte przez administrację. Komentarz osoby niezalogowanej, który zawiera link/i jest zatwierdzany ręcznie przez administrację.