UM Tarnów: Cyfrowe poniedziałki #5: Dlaczego analiza marki i strategia ...

1 min czytania

Strategia marki i komunikacji pozwala określić cechy marki, dogłębnie poznać klientów i partnerów, a także dobrać odpowiedni styl przekazu i promocji oraz kanały i narzędzia. To jednorazowy wysiłek, który o ile zostanie odpowiednio wdrożony przyniesie efekt w postaci umocnienia pozycji marki na rynku i stabilnego planu działań komunikacyjnych.

Jak ważne są to działania i jak skutecznie je wdrażać, w najnowszym odcinku cyklu Cyfrowe Poniedziałki przedstawiaKrzysztof Pietrek - analityk marki, strateg komunikacji marki, designer, fotograf.

Odcinek dostępn****y na kanale YouTube Biznes w Tarnowie:

https://youtu.be/jdn4s0qfOfc

Wszystkie dotychczasowe szkolenia z cyklu Cyfrowe poniedziałki oraz tematyka zaplanowanych odcinków na podstronie: Cyfrowe Poniedziałki

Urząd Miasta Tarnowa, tarnow.pl/, tarnow.pl/Dla-firm-i-inwestorow/Projekty-i-wydarzenia/Cyfrowe-poniedzialki/Cyfrowe-poniedzialki-5-Dlaczego-analiza-marki-i-strategia-komunikacji-marki-to-podstawa-Twojego-sukcesu-takze-w-sieci

Autor: krystian