Marcowe propozycje Planetarium: seanse dla młodych odkrywców
Marzec w naszym mieście rozświetlają gwiazdy, nie tylko te na niebie, ale również te w Planetarium Pasażu Odkryć. Właśnie ogłoszono kalendarz seansów, które przeniosą uczestników w podróż poza granice znanego wszechświata. Niezależnie od wieku, każdy znajdzie coś dla siebie – od opowieści o nocnym niebie po emocjonujące przygody astronauty.
  1. Planetarium Pasażu Odkryć zaprasza na marcowe seanse edukacyjne.
  2. Zajęcia skierowane są do dzieci i ich opiekunów.
  3. Rezerwacja miejsc jest obowiązkowa, prowadzi ją Biuro Obsługi Pasażu Odkryć.
  4. W weekendy 9-10 oraz 23-24 marca odbędą się zróżnicowane seanse.
  5. Ścieżka edukacyjna obejmuje tematy od odkrywania kosmosu po bycie astronautą.
  6. Seanse trwają 50 minut.

Planetarium Pasażu Odkryć, będące bramą do wszechświata dla małych i dużych, przygotowało na marzec bogaty program, który zabierze uczestników w niezapomniane podróże poza granice naszej galaktyki. „Odkrywaj historię podboju kosmosu, dowiedz się, co znajduje się poza granicami naszej galaktyki i przeżyj niesamowite przygody jako astronauta” – zachęcają organizatorzy.

Seans „Magiczny globus”, który odbędzie się w sobotę 9 marca o godzinie 10:30, to doskonała propozycja dla najmłodszych odkrywców, podczas gdy „Explore” o godzinie 12:30 i „Opowieści o nocnym niebie” o 14:30 pozwolą zgłębić tajemnice kosmosu w sposób fascynujący i edukacyjny. Niedziela przyniesie równie interesujące seanse, takie jak „Poza Galaktyką” o 10:30, „Zostać astronautą” o 12:30 oraz „Małe ciała niebieskie” o 14:30. Kolejna okazja do uczestnictwa w seansach pojawi się w weekend 23-24 marca.

Dla wielu mieszkańców naszego miasta, Planetarium w Pasażu Odkryć staje się miejscem, gdzie granice rzeczywistości rozszerzają się o nieskończoność wszechświata. Jest to nie tylko okazja do zdobycia wiedzy, ale również do wspólnego spędzenia czasu z rodziną. Warto pamiętać, że liczba miejsc jest ograniczona, a zainteresowanie dużym. Aby zarezerwować miejsce na wybrany seans, należy skontaktować się z Biurem Obsługi Pasażu Odkryć. To niepowtarzalna okazja, by w marcowe weekendy przekroczyć progi codzienności i wybrać się w podróż, która rozbudzi wyobraźnię i poszerzy horyzonty myślenia o wszechświecie.

Wg inf z: Urząd Miasta