W związku z czasowym zamknięciem kas Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie nie ma możliwości osobistego zwrotu biletów okresowych zapisanych na Tarnowskiej Karcie Miejskiej. Drogą korespondencyjną załatwiane są również zwroty biletów okresowych zapisanych na smartfonach.
Zwroty biletów zapisanych na Tarnowskiej Karcie Miejskiej realizowane będą, gdy karta wraz z wnioskiem przesłane zostaną do ZDiK-u za pośrednictwem poczty. Wniosek do dyrektora ZDiK-u zawierający uzasadnienie przyczyny zwrotu, dane do korespondencji oraz informację o numerze rachunku bankowego, na który mają zostać przelane pieniądze, wysłać należy listem poleconym na adres: Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie, ul. Bernardyńska 24, 33-100 Tarnów, z dopiskiem Tarnowska Karta Miejska.
Chcąc natomiast uzyskać zwrot zapisanego na smartfonie biletu okresowego, zakupionego przez aplikacje mobilne zbiletem.pl, Mobilet, należy przesłać do dyrektora ZDiK-u wniosek zawierający uzasadnienie przyczyny zwrotu, dane do korespondencji, numer biletu zakupionego w aplikacji oraz okres ważności biletu. List polecony wysłać trzeba na adres: Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie, ul. Bernardyńska 24, 33-100 Tarnów, z dopiskiem bilet mobilny.
Zwrot pieniędzy za niewykorzystane bilety nastąpi za okres od dnia wpływu listu do Zarządu Dróg i Komunikacji w Tarnowie do dnia upływu ważności biletu. Tarnowska Karta Miejska odesłana zostanie na wskazany we wniosku adres korespondencyjny.
(sm)