Jakie są potrzeby mieszkańców w zakresie usług społecznych? Z jakimi problemami się mierzą na co dzień? Czy jest potrzeba rozwoju kolejnych tego typu działań? Na takie pytania odpowiadali niedawno tarnowianie. Powstała więc diagnoza, która posłuży do stworzenia pierwszego programu usług społecznych. To różne świadczenia i pomoc dla mieszkańców, dające wsparcie w codziennym funkcjonowaniu. Teraz jest czas na konsultacje, podczas których mieszkańcy mogą zgłaszać swoje uwagi, propozycje i zmiany, które zostaną uwzględnione przy tworzeniu programu usług społecznych.

Konsultacje społeczne

Celem powstałej już diagnozy jest szczegółowy opis wskazanych przez mieszkańców problemów i potrzeb społecznych. Obejmuje obszary życia, które mają bezpośredni wpływ na jakość ich codziennego funkcjonowania.

Opinie i uwagi dotyczące istniejącej już diagnozy należy składać na formularzu konsultacyjnym w terminie od 31 maja do 20 czerwca 2022 r. Uzupełnione formularze należy przesyłać pocztą na adres: Centrum Usług Społecznych w Tarnowie, 33-100 Tarnów, al. Matki Bożej Fatimskiej 9 z dopiskiem „Konsultacje społeczne Diagnozy” lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

W załączniku zamieszczamy „Diagnozę potrzeb i potencjału społeczności lokalnej w zakresie usług społecznych Gminy Miasta Tarnowa”, z którą należy się zapoznać. W razie wszelkich wątpliwości lub chęci wyrażenia opinii można wysłać formularz, który także znajduje się poniżej.

(mt)

Załączniki:

Formularz.docx (16 kB)
Klauzula.pdf (578 kB)
1.Diagnoza potrzeb i potencjału społeczności lokalnej w zakresie usług społecznych Gminy Miasta Tarnowa (raport I).pdf (2 MB)
2.Diagnoza obecnego stanu świadczenia usług społecznych Gminy Miasta Tarnowa (raport II).pdf (834 kB)