Zarząd Dróg i Komunikacji w Tarnowie ogranicza od dzisiaj bezpośrednią obsługę klientów. Wizyty, które nie są teraz niezbędne, należy odłożyć na później. Gdy wizyta jest konieczna należy umawiać się telefonicznie z konkretnym działem w celu ustalenia terminu.
Dziennik podawczy znajduje się w punkcie obsługi klienta, mieszczącym się w kasie biletowej przy ul. Brama Pilzneńska 3. Czynny on jest od poniedziałku do piątku w godz. 8-15. Można również kontaktować się drogą elektroniczną, korzystając z adresu: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Gotowe do pobrania wnioski znajdują się na stronie www.zdik.tarnow.pl.
Numery telefonów, pod którymi można zasięgnąć informacji:
Dział zamówień publicznych i środków pomocowych - 14 688 31 14, 14 688 31 09,
Dział Organizacji Transportu Publicznego - 14 688 31 03, 14 688 31 04,
Dział Utrzymania i Eksploatacji Pasa Drogowego - 14 688 31 29, 14 688 31 32, 14 688 31 48,
Dział Zarządzania Inteligentnymi Systemami Miasta - 14 688 31 50,
Dział Przygotowania Inwestycji i Remontów - 14 688 31 25, 14 688 31 35,
Dział Realizacji Inwestycji i Remontów - 14 688 31 08, 14 688 31 33,
Dział Organizacji Ruchu Drogowego - 14 688 31 51, 14 688 31 53,
Dział finansowo księgowy - 14 688 31 07,
Dział kontroli i windykacji - 14 688 31 05,
Dział Ewidencji i Ochrony Pasa Drogowego - 14 688 31 11, 14 688 31 43, 14 688 31 30.
(sm)