Księgowość wymaga od nas przede wszystkim zdolności matematycznych, umiejętnego poruszania się w zawiłościach prawnych, a także zmianach w przepisach. Wśród tych wymogów nie ma zbyt często mowy o aranżacji wnętrz.
Klienci takich miejsc oczekują profesjonalizmu i odciążenia jeśli chodzi o stres związany z relacjami z bankami i urzędami skarbowymi. Pierwsza rozmowa będzie prowadzona w sposób dość ostrożny, ale warto by klient od razu powiedział, których elementów swoich rozliczeń jest najmniej pewny i dlaczego.
Urządź swoje biuro księgowe!
Jeśli nasze biuro księgowe będzie uderzało przepychem, taka osoba może czuć się przytłoczona. Z drugiej strony absolutnie nie może wyglądać biednie. Podstawa to zadbane meble i ściany, które będą mówić o solidności. Oczywistym jest, że (prawie) nikt nie lubi częstych remontów i zamieszania z tym związanego. Do tego takie remonty źle wpływają na obroty, bo biuro ma problemy z przyjmowaniem nowych kontrahentów.
Warto więc od pierwszego dnia planowania miejsca spotkań i negocjacji, postawić na solidność i wytrzymałość w pozytywnych, aczkolwiek nie krzykliwych barwach. Dobrym pomysłem jest rozmowa ze sprzedawcą tych farb, który może nam podpowiedzieć jakie typy i kolory były brane przez innych przedsiębiorców i do jakich pomieszczeń.
Warto też skorzystać ze sprawdzonych marek, takich jak fińska Tikkurila. Ta ma m.in. taki produkt jak Beckers Apricot. Więcej porad dotyczących biznesu, farb i mediów społecznościowych na biznesss.pl i http://biznesssowo.pl/.