stop powodzi

Od 22 grudnia 2020 r. do 22 czerwca 2021 r. odbędzie się 28 spotkań konsultacyjnych w całym kraju. Projekty planów zawierają konkretne działania służące ochronie mieszkańców, gospodarki, środowiska i dziedzictwa kulturowego na obszarach poszczególnych dorzeczy. Szczegółowe informacje na temat projektu są dostępne na www.stoppowodzi.pl

Ze względu na obostrzenia związane z pandemią spotkania konsultacyjne w Krakowie i Nowym Sączu, dotyczące obszaru Regionu Wodnego Górnej-Zachodniej Wisły oraz Czarnej Orawy, podlegające RZGW Kraków zorganizowane będą w trybie online na platformie Webex.

Na spotkanie w Krakowie 9 lutego zapraszamy uczestników z obszarów zlewni rzek: Wisły od ujścia Przemszy do ujścia Sanny, Raby, Nidy oraz Czarnej Staszowskiej, które podlegają Zarządom Zlewni w Krakowie, Sandomierzu oraz Kielcach.

Na spotkanie w Nowym Sączu 10 lutego zapraszamy uczestników z obszarów zlewni rzek: Soły, Skawy, Dunajca oraz Czarnej Orawy, które podlegają Zarządom Zlewni w Żywcu oraz Nowym Sączu.

Spotkania rozpoczną się o godz. 10.30 i potrwają do godz. 15.00. Podczas tych 5 godzin zaplanowane są dwa bloki prezentacji oraz czas na odpowiedzi na pytania zadane na czacie dostępnym przez cały czas trwania spotkania. Szczegółowy program spotkań stanowi załącznik do wiadomości.

Terminy spotkań konsultacyjnych

Najbliższe spotkania odbędą się w dniach 9 i 10 lutego 2021 r., w formie on-line na platformie Webex. Rejestracja na te spotkania potrwa do 4 lutego 2021 r. Instrukcję jak korzystać z aplikacji znajdą Państwo w załączniku. Po zarejestrowaniu się, otrzymają Państwo automatyczną odpowiedź o otrzymaniu zgłoszenia. W dniu 8 lutego zostanie wysłany do Państwa e-mail z potwierdzeniem udziału w spotkaniu oraz linkiem do spotkania on-line.

Aby zarejestrować się na spotkanie należy wypełnić formularz on-line dostępny na stronie projektu https://stoppowodzi.pl/formularze-rejestracji-na-spotkania-konsultacyjne/ wybierając odpowiednie pole z datą.

Jeden link można wykorzystać wyłącznie dla jednego stanowiska komputerowego lub urządzenia mobilnego (na każdy adres email zostanie wysłany jeden link).

Podczas spotkania możliwe będzie zadawanie pytań dotyczących konsultowanych dokumentów na czacie spotkania.

Zgłaszanie uwag oraz wniosków dla osób, które nie mają możliwości składania formularzy w wersji elektronicznej możliwe jest również pod numerem infolinii: +48 22 299 10 26 (połączenie z numerem jest płatne wg. stawek operatorów).

Infolinia zostanie uruchomiona 8 lutego 2021 r.

Uprzejmie informujemy, że udział w spotkaniach konsultacyjnych jest bezpłatny. Potwierdzenie uczestnictwa wraz z linkiem do spotkania on-line zostanie wysłane na podany w formularzu adres e-mail dzień przed spotkaniem. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za problemy techniczne połączenia związane z indywidualnymi ustawieniami urządzeń, oprogramowania oraz jakością połączenia internetowego uczestników spotkania. Zalecamy wcześniejsze zapoznanie się z platformą Webex w celu przetestowania poprawności działania oraz ułatwieniu poruszania się po niej. Wraz z linkiem do spotkania otrzymają Państwo krótki przewodnik po platformie. Podczas udziału w spotkaniu rekomendujemy korzystanie z przeglądarki Chrome oraz stałego łącza. Prosimy o wyłączenie mikrofonów i kamer podczas spotkania.

  • Regulamin uczestnictwa w spotkaniu online: "Spotkanie konsultacyjne aktualizacji planów zarządzania ryzykiem powodziowym"

  • Program ramowy: Konsultacje społeczne projektów aPZRP - Spotkanie on-line

  • Instrukcja korzystania z platformy, na której odbędzie się spotkanie konsultacyjne aPZRP/PZRP w formule on-line